Askerliğimin bitmesine son 5 gün kaldi ve burdan çıktığım gibi seraya birşeyler ekip çalışmaya başlayacağım.
Seram 1 dönüm kapalı alan ve ısıtma için çok fazla elektrik harcayacak derecede. Benimde aklıma böyle birşey geldi sizce tutar mı ?
Eskiden kullanilan banyo kazanı dediğimiz odunlu olan sobadan bahsediyorum.
Ondan 2 tane alsam, birini başa, birini sona kursam, bunların altınada 2 tane motor takip devir daimi başlaysam sizce bu iş yürür mu ?
Iki türlü ısınma olacak birisi petekler diğeri ise sobanın sıcaklığı ?
Serayı ısıtma mantığım tutar mı ?
7
●274
- 16-11-2018, 02:15:23
- 16-11-2018, 02:52:20Şöyle bir şey diyorsun sanırım.. Yapan yapmış



- 16-11-2018, 03:09:12hocam bu pratik zeka, hazır cevap boşa harcanıyor bence bir an önce seranın başına geçmelisiniz 😃 Hayırlı teskereler şimdidenkadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


