• 16-11-2018, 02:15:23
    #1
    Platin üye
    Askerliğimin bitmesine son 5 gün kaldi ve burdan çıktığım gibi seraya birşeyler ekip çalışmaya başlayacağım.
    Seram 1 dönüm kapalı alan ve ısıtma için çok fazla elektrik harcayacak derecede. Benimde aklıma böyle birşey geldi sizce tutar mı ?

    Eskiden kullanilan banyo kazanı dediğimiz odunlu olan sobadan bahsediyorum.

    Ondan 2 tane alsam, birini başa, birini sona kursam, bunların altınada 2 tane motor takip devir daimi başlaysam sizce bu iş yürür mu ?

    Iki türlü ısınma olacak birisi petekler diğeri ise sobanın sıcaklığı ?
  • 16-11-2018, 02:52:20
    #2
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Şöyle bir şey diyorsun sanırım.. Yapan yapmış


  • 16-11-2018, 02:52:32
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Denemekte yarar var hocam ama ısı kontrolünü nasıl yapacaksınız? toprağı kurutur yüksek sıcaklık?
  • 16-11-2018, 03:05:31
    #4
    Platin üye
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denemekte yarar var hocam ama ısı kontrolünü nasıl yapacaksınız? toprağı kurutur yüksek sıcaklık?
    Kurudukça bizde sularız 😁
  • 16-11-2018, 03:09:12
    #5
    kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurudukça bizde sularız 😁
    hocam bu pratik zeka, hazır cevap boşa harcanıyor bence bir an önce seranın başına geçmelisiniz 😃 Hayırlı teskereler şimdiden
  • 16-11-2018, 06:00:50
    #6
    sera zaten sicak oluyor hocam
    ekstra sicakliga gerek yok
  • 16-11-2018, 06:27:13
    #7
    antalyada sobayla ısınmayı sağlayan çok fazla sera mevcut, ilinizin en düşük sıcaklığı ve bu sıcaklıkta soba yeterli olacaksa hiçbir sorun olmaz
  • 16-11-2018, 06:45:56
    #8
    Platin üye
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sera zaten sicak oluyor hocam
    ekstra sicakliga gerek yok
    Don zamanları çok sıkıntı,