Askerliğimin bitmesine son 5 gün kaldi ve burdan çıktığım gibi seraya birşeyler ekip çalışmaya başlayacağım.
Seram 1 dönüm kapalı alan ve ısıtma için çok fazla elektrik harcayacak derecede. Benimde aklıma böyle birşey geldi sizce tutar mı ?

Eskiden kullanilan banyo kazanı dediğimiz odunlu olan sobadan bahsediyorum.

Ondan 2 tane alsam, birini başa, birini sona kursam, bunların altınada 2 tane motor takip devir daimi başlaysam sizce bu iş yürür mu ?

Iki türlü ısınma olacak birisi petekler diğeri ise sobanın sıcaklığı ?