• 13-11-2018, 16:57:12
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Biraz garip olabilir ancak aramızda çobanlık yapan bir arkadaşımız var mı acaba?
  • 13-11-2018, 17:14:55
    #2
    Sorunuz nedir tam olarak yazarsanız belki direk bilen arkadaş çıkabilir
  • 13-11-2018, 17:23:25
    #3
    Neden garip olsun hocam? oda bir meslek değil mi? Yapanların ellerine kollarına emeklerine sağlık..

    Burada yapan olmasa da eşi dostu babası, veyahut akrabası yapan birisi çıkabilir.

    Sorunuz varsa buraya yazın illaki bilen arkadaşlarımız çıkacaktır.

    İyi forumlar.
  • 13-11-2018, 18:22:52
    #4
    CeRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden garip olsun hocam? oda bir meslek değil mi? Yapanların ellerine kollarına emeklerine sağlık..

    Burada yapan olmasa da eşi dostu babası, veyahut akrabası yapan birisi çıkabilir.

    Sorunuz varsa buraya yazın illaki bilen arkadaşlarımız çıkacaktır.

    İyi forumlar.
    Hocam o da bir meslek tabi bişey demedim ki! R10 genelde belli bir sektöre hitap ettiği için biraz ters bir sektör çobanlık.

    Bu arada direk çobanla görüşmem gerekiyor 😊
  • 13-11-2018, 18:45:13
    #5
    Platin üye
    Gençlik yıllarımda köyde çobanlık yapıyordum. Üstünden zaman geçti ama varsa sorunuz cevaplayabilmeye çalışırım.

    Asus Zenfone 5Z cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 13-11-2018, 18:48:26
    #6
    sor kardesim bilgisayar öğretmenliği mezunuyum.Yazılım ve web tasarim ile çalışmalar yapıyorum.Aynı zamanda koyun ve ineklerim var.Dinliyorum seni