Neden garip olsun hocam? oda bir meslek değil mi? Yapanların ellerine kollarına emeklerine sağlık..
Burada yapan olmasa da eşi dostu babası, veyahut akrabası yapan birisi çıkabilir.
Sorunuz varsa buraya yazın illaki bilen arkadaşlarımız çıkacaktır.
İyi forumlar.
Hocam o da bir meslek tabi bişey demedim ki! R10 genelde belli bir sektöre hitap ettiği için biraz ters bir sektör çobanlık.
Bu arada direk çobanla görüşmem gerekiyor 😊