• 29-10-2018, 00:51:45
    #1
    Merhaba dostlar, konu biraz absürd gelebilir fakat öldüğüm vakit veya ölmeye yakın organlarımı bağışlamak istiyorum. Bu tam olarak nasıl oluyor? Bilgisi olan beni aydınlatabilir mi?
  • 29-10-2018, 00:52:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    https://organ.saglik.gov.tr
  • 29-10-2018, 00:53:43
    #3
    bu konuda vasiyet dile getiriyorsunuz hocam si öldğkden sonra organlarınızı bagıslıyorlar yada Allah korusun ölürseniz ailenizin istegi üzerine gerçeklesebılıyır
  • 29-10-2018, 00:54:22
    #4
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba dostlar, konu biraz absürd gelebilir fakat öldüğüm vakit veya ölmeye yakın organlarımı bağışlamak istiyorum. Bu tam olarak nasıl oluyor? Bilgisi olan beni aydınlatabilir mi?
    Benimde aklımda ancak üşendiğimden birde ben ölmem sandığım için devamlı erteliyorum (nasıl olduğunu bende merak ediyorum)
  • 29-10-2018, 00:54:22
    #5
    İl Sağlık Müdürlüğü, hastaneler, organ nakli yapan merkezlere. Organ bağışı yapmak isteyen kişiler bu yerlere başvuru yaparak iki tanık huzurunda bir belge imzalayarak organ bağışı kartına sahip olurlar. Organ bağışı kartını alan kişinin, bağış kartını her zaman üzerinde taşıması gerekmektedir.
  • 29-10-2018, 01:03:47
    #6
    Kurumsal PLUS
    üstad bana fazla düşünmeyen takıntılı olmayan rahat bir beyin lazım. seninki öyle ise talibim
  • 29-10-2018, 01:12:45
    #7
    E nabız üzerinden yapabilirsiniz organlarımı bağışlamak istiyorum diye bir seçenek vardı.
  • 29-10-2018, 01:33:08
    #8
    Cevaplarınız için çok teşekkür ederim. Haftaiçi halledeceğim mutlaka.
  • 29-10-2018, 01:54:50
    #9
    Organ bağışında son sözü aile söylüyor.