Merhaba dostlar, konu biraz absürd gelebilir fakat öldüğüm vakit veya ölmeye yakın organlarımı bağışlamak istiyorum. Bu tam olarak nasıl oluyor? Bilgisi olan beni aydınlatabilir mi?