• 17-10-2018, 17:18:41
    #10
    Bizim burada adamın dükkanı cadde üstü ve kendine ait, ayrıca basit usul yine kazanmıyor kar oranı çok düşük hocam kapatıp kiraya verecek sahibi detaylı iyice araştırmadan girmeyin dışarıdan çok kolay gibi görünüyor ama işin içine girince girmeseydim diyebiliyoruz 15 bin TL yi daha mantıklı şeylere yatırabilirsiniz açık söylemek gerekirse esnaflık olayı bitti her geçen gün kepenk kapanıyor.
  • 18-10-2018, 01:04:34
    #11
    Ben bir pazar günü arkadaşın marketinde durmuştum o gün o mesleğe lanet ettim. Sabah 7 de açtım akşam 11 de kapatmıştım. Sığır sıpası bitmiyor bi de veresiye işi var ki valla sabır işi. İnsanlar resmen sabrını sınarlar. Allah kolaylık versin