Ben bir pazar günü arkadaşın marketinde durmuştum o gün o mesleğe lanet ettim. Sabah 7 de açtım akşam 11 de kapatmıştım. Sığır sıpası bitmiyor bi de veresiye işi var ki valla sabır işi. İnsanlar resmen sabrını sınarlar. Allah kolaylık versin