• 12-10-2018, 15:09:50
    #1
    Selamlar arkadaşlar. Az önce r10 girerken SMS doğrulaması ile karşılaştım. Bu yeni bir uygulama mı acaba? Herkese geldi mi?
  • 12-10-2018, 15:10:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, eve bendede 5dk önce sms doğrulama istedi.
  • 12-10-2018, 15:11:39
    #3
    Güzel bir güvenlik uygulaması deneniyor galiba hadi hayırlısı
  • 12-10-2018, 15:16:30
    #4
    banada şimdi geldi.
  • 12-10-2018, 15:20:25
    #5
    bana gelmedi ?
    Gelmeyenler bu mesaji beğensin
  • 12-10-2018, 15:22:30
    #6
    HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana gelmedi ?
    Gelmeyenler bu mesaji beğensin
    Gelmesi lazım hocam nasıl gelmez
  • 12-10-2018, 15:25:34
    #7
    Giriş yaparken istiyor sanırım? Benim oturum hep açık banada gelen giden yok.
  • 12-10-2018, 15:26:43
    #8
    islamzeki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giriş yaparken istiyor sanırım? Benim oturum hep açık banada gelen giden yok.
    Benimde sürekli r10 açık ama neti kapatıp açmıştım ondan istedi galiba. Ayrıca ilerde tlf falan değişirsek bu girişler nasıl olacak sayın moderatörüm
  • 12-10-2018, 16:49:43
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SMS doğrulaması yaptım ben de. Daha iyi hizmet için lazım tabi.