islamzeki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Giriş yaparken istiyor sanırım? Benim oturum hep açık banada gelen giden yok.
Benimde sürekli r10 açık ama neti kapatıp açmıştım ondan istedi galiba. Ayrıca ilerde tlf falan değişirsek bu girişler nasıl olacak sayın moderatörüm