şirketim yok şahıs şirketi açsam mı açmasam mı kafam çok karışık şahıs şirketi açmadan başvurabileceğim bir sistem var mı ?


16
●731


komisyon oranı biraz fazla mı ama versinde hallederiz inşallah
Bizde müşterileriyiz de başvurduk entegrasyonu da yaptık ancak %10 komisyon alıyorlar
O yüzden vazgeçtik.