HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alakanız varmı hocam şirket sanırım bursa sizde bursadasınız alakanız varsa yardımcı olmanızı isterim başvurdum bakalım inşallah olumlu sonuçlanır.Yani kaybeden ben olmam ama onlar bilir nasip komisyon oranı biraz fazla mı ama versinde hallederiz inşallah
Uzaktan yakından alakam yok hocam Bizde müşterileriyiz de başvurduk entegrasyonu da yaptık ancak %10 komisyon alıyorlar O yüzden vazgeçtik.