alakanız varmı hocam şirket sanırım bursa sizde bursadasınız alakanız varsa yardımcı olmanızı isterim başvurdum bakalım inşallah olumlu sonuçlanır.Yani kaybeden ben olmam ama onlar bilir nasip
komisyon oranı biraz fazla mı ama versinde hallederiz inşallah
Uzaktan yakından alakam yok hocam

Bizde müşterileriyiz de başvurduk entegrasyonu da yaptık ancak %10 komisyon alıyorlar

O yüzden vazgeçtik.