• 17-09-2018, 20:16:00
    #1
    Arkadaşlar selam, gözlerim 1'er numara olduğu için uzağı bulanık görüyorum. Normalde gözlük kullanıyordum fakat taşımakta zorluk çekiyorum, düşüyor, kayıyor, vücudumda ağırlık olduğu zaman çok rahatsız oluyorum bu sebeple saat bile takamıyorum. Her neyse, lens almaya karar verdim, daha önce almıştım fakat şöyle almıştım, gözümün kaç numara olduğunu biliyordum bunu söyleyerek almıştım, elimde kağıt yoktu.
    Şimdi elimde lens almak için doktor reçetesi var, bu sefer internetten almak istiyorum ve şöyle bir problemle karşı karşıyayım, doktor ilgiliydi sağolsun ama sonlara doğru biraz başından savdı beni. O yüzden tam soru soramadım.
    Şimdi şöyle ki, temel eğrim 8.6, internette de bu değer değişmiyor. Satan siteler 8.60'dan başka değer sunmuyor. Madem herkesin gözü aynı neden bu değer var?
    Dioptrim -1, şimdi ben uzağı göremiyorum, kağıtta -1 yazıyor. Muhtemelen doğrudur ama doktorun dalgınlığına gelip + yerine - koymuş olma ihtimali var mıdır? Biraz araştırdım ama bulamadım sonra gidip de yakın için sipariş vermeyim yanlışlıkla.
    Tüm Çap'ım yok, hiçbir şey yazmıyor. Satış sitesinde Dia diye bir şey var sanırım o. Ama benim kağıtta yazmıyor.
    Son olarak https://www.lensmarket.com/lens-fiyatlari/ bu siteyi kullanacağım, şimdi sipariş versem kaç günde gelir, güvenilir midir?
    Teşekkür ederim.


    1. Problemi Çözdük. 2. sorum şu, gözde lens varken oluşan kuruluk için "natural tears alcon" göz damlası kullanmak sakıncalı olur mu?
  • 17-09-2018, 20:18:37
    #2
    caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar selam, gözlerim 1'er numara olduğu için uzağı bulanık görüyorum. Normalde gözlük kullanıyordum fakat taşımakta zorluk çekiyorum, düşüyor, kayıyor, vücudumda ağırlık olduğu zaman çok rahatsız oluyorum bu sebeple saat bile takamıyorum. Her neyse, lens almaya karar verdim, daha önce almıştım fakat şöyle almıştım, gözümün kaç numara olduğunu biliyordum bunu söyleyerek almıştım, elimde kağıt yoktu.
    Şimdi elimde lens almak için doktor reçetesi var, bu sefer internetten almak istiyorum ve şöyle bir problemle karşı karşıyayım, doktor ilgiliydi sağolsun ama sonlara doğru biraz başından savdı beni. O yüzden tam soru soramadım.
    Şimdi şöyle ki, temel eğrim 8.6, internette de bu değer değişmiyor. Satan siteler 8.60'dan başka değer sunmuyor. Madem herkesin gözü aynı neden bu değer var?
    Dioptrim -1, şimdi ben uzağı göremiyorum, kağıtta -1 yazıyor. Muhtemelen doğrudur ama doktorun dalgınlığına gelip + yerine - koymuş olma ihtimali var mıdır? Biraz araştırdım ama bulamadım sonra gidip de yakın için sipariş vermeyim yanlışlıkla.
    Tüm Çap'ım yok, hiçbir şey yazmıyor. Satış sitesinde Dia diye bir şey var sanırım o. Ama benim kağıtta yazmıyor.
    Son olarak https://www.lensmarket.com/lens-fiyatlari/ bu siteyi kullanacağım, şimdi sipariş versem kaç günde gelir, güvenilir midir?
    Teşekkür ederim.
    tabi güvenlı hocam koskoca lensmarket sizi dolandırırsa ben verıcem parasını
  • 17-09-2018, 20:23:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hocam lens konusu biraz tehlikeli. Ben olsamninternete güvenmrz ve ucuzuna kaçmazdım. Bende kullanıyordum fakat başımda talihsiz, trajikomik bir olay geçti, bıraktım
  • 17-09-2018, 20:26:03
    #4
    ferhatkocabal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam lens konusu biraz tehlikeli. Ben olsamninternete güvenmrz ve ucuzuna kaçmazdım. Bende kullanıyordum fakat başımda talihsiz, trajikomik bir olay geçti, bıraktım
    Hocam 3 kez falan opikten aldım ama gözlerim kaşınınca oynuyorum gözümle. Lens çıkabiliyor, ilk aldığım paket sanırım 3 aylıktı, 3 günde 3 paket lensi de yere düşürdüm. Çok zarar ediyorum, o yüzden bir de internete şans vermek istedim. Sitedeki yorumlar da fena gelmedi ama şimdi bot yorum gibi olanlar da var insan biraz korkuyor ama bilemiyorum :/
  • 17-09-2018, 20:29:27
    #5
    gözlük numarasi ile lens numarası aynı değildir doktor lens için ne yazdiysa onu alın
  • 17-09-2018, 20:31:00
    #6
    orcuntuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gözlük numarasi ile lens numarası aynı değildir doktor lens için ne yazdiysa onu alın
    Bunları yazdı hocam, -1 dioptri, temel eğri 8.6.
  • 17-09-2018, 20:31:36
    #7
    lensmarketi devamlı kullanıyorum çok iyi orası
  • 17-09-2018, 20:32:02
    #8
    caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunları yazdı hocam, -1 dioptri, temel eğri 8.6.
    8 6 dedigi lensin boyutlari -1 de derecesi
  • 17-09-2018, 20:33:03
    #9
    Göz sağlığını ne olursa olsun riske atma. Sağlık bu, şakaya gelmez.