ferhatkocabal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam lens konusu biraz tehlikeli. Ben olsamninternete güvenmrz ve ucuzuna kaçmazdım. Bende kullanıyordum fakat başımda talihsiz, trajikomik bir olay geçti, bıraktım
Hocam 3 kez falan opikten aldım ama gözlerim kaşınınca oynuyorum gözümle. Lens çıkabiliyor, ilk aldığım paket sanırım 3 aylıktı, 3 günde 3 paket lensi de yere düşürdüm. Çok zarar ediyorum, o yüzden bir de internete şans vermek istedim. Sitedeki yorumlar da fena gelmedi ama şimdi bot yorum gibi olanlar da var insan biraz korkuyor ama bilemiyorum :/