Anket Amerika DOST mu? DÜŞMAN mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 8
Amerika DOST mu? DÜŞMAN mı?
Amerika Dostumuz
%12,50 (1 Oy)
Amerika Düşmanımız
%87,50 (7 Oy)
  • 03-09-2018, 10:54:23
    #1
    Sadece siyasi yönüyle değil, her yönüyle merak ediyorum.
    İyi birşey anlatılırken uuuuu ABD böyle dedi, şöyle yaptı, çok iyi..
    Olumsuz birşey anlatılırken de Ya bu Ameriga tam şöyle böyle....
    Uzun zamandır duyuyorum ve benim fikrim sabit. Ya iyi olsun, ya kötü.
    Ve bu fikirleri çevrede aynı kişilerden duymak mümkün. Eleştireceği zaman anında yerin dibine sokar, övünmesi gerekirken oooo koca abd oluverir...
    R10.net bu konuda ne diyor, anket ile merakımı dindirmek istiyorum.

    Siyasete çevirmeyin, dost ya da düşman diyerek geçin gitsin.
  • 03-09-2018, 10:55:55
    #2
    Türk'ün Türkten başka dostu olmaz.
  • 03-09-2018, 10:57:28
    #3
    Beyazla Siyahı Ayırmaktan Bile Daha Kolay
  • 03-09-2018, 10:58:26
    #5
    Ya ne dostu ya kafalar iyi mi biz Amerikan uydusuyuz ve gücümüz yettiğince başkaldırıyoruz hepsi bu. Ne dostu
  • 03-09-2018, 10:58:56
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bu işlerde dost veya düşman ilişkisi olmaz her ulke kendi cikarini korur sen x ulkesine dost x ulkesine dusman diyorsan iyi bir gelecegin olmaz. Hele bizim gibi bir ulke icin ne dost vardir ne dusman.
  • 03-09-2018, 10:58:57
    #7
    Ülkelerin dostu ve düşmanı olmaz. Çıkar ortaklıkları ve çıkar çatışmaları olur. Dostluk ve düşmanlık cahil kitleleri motive etmek için vardır. Yoksa be Rusya dostumuzdur ne Amerika düşmanımız. Biz büyük güçlerin kurduğu oyunda pozisyon alırız. Oyun kuracak gücümüz yok. O yüzden dostumuzu da düşmanımızı da kendimiz belirleyemeyiz.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 03-09-2018, 10:59:16
    #8
    Konu siz istemesenizde siyasete kayacağı için kilitliyorum.