İyi birşey anlatılırken uuuuu ABD böyle dedi, şöyle yaptı, çok iyi..
Olumsuz birşey anlatılırken de Ya bu Ameriga tam şöyle böyle....
Uzun zamandır duyuyorum ve benim fikrim sabit. Ya iyi olsun, ya kötü.
Ve bu fikirleri çevrede aynı kişilerden duymak mümkün. Eleştireceği zaman anında yerin dibine sokar, övünmesi gerekirken oooo koca abd oluverir...
R10.net bu konuda ne diyor, anket ile merakımı dindirmek istiyorum.

Siyasete çevirmeyin, dost ya da düşman diyerek geçin gitsin.