Ülkelerin dostu ve düşmanı olmaz. Çıkar ortaklıkları ve çıkar çatışmaları olur. Dostluk ve düşmanlık cahil kitleleri motive etmek için vardır. Yoksa be Rusya dostumuzdur ne Amerika düşmanımız. Biz büyük güçlerin kurduğu oyunda pozisyon alırız. Oyun kuracak gücümüz yok. O yüzden dostumuzu da düşmanımızı da kendimiz belirleyemeyiz.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi