• 31-08-2018, 17:17:17
    #1
    Superonline kullanan arkadaşlar veya eski kullanan arkadaşlar var ise tecrübelerini aktarabilir mi?
    Yeni bir fiber alt yapı geldi benim olduğum yere. Santral ile 500 metre var mesafe olarak. Fikirlerinizi açık bi şekilde belirtebilir misiniz?
  • 31-08-2018, 17:22:00
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    4 yılda 3 Farklı adreste yaşadım. Her adrestede hız problemi yaşadım. Sürekli müşteri hizmetleri ile muhattap oldum. Ayda 1 kaç kez aramadan düzeltmiyorlardı
  • 31-08-2018, 17:23:32
    #3
    taneryeke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 yılda 3 Farklı adreste yaşadım. Her adrestede hız problemi yaşadım. Sürekli müşteri hizmetleri ile muhattap oldum. Ayda 1 kaç kez aramadan düzeltmiyorlardı
    Oturduğum semtte yeni bir alt yapı ile tamamen bütün binalara fiber getirdiler. Çoğu kullanan komşuya, arkadaşlara sordum. Bir sorun yaşamadıklarını belirttiler.
    Birde forumda kullananlara sorayım dedim fikrinizi paylaştığınızdan dolayı teşekkür ederim.
  • 31-08-2018, 17:24:20
    #4
    5 yılı gecti superonline fiber kullanıyorum. 1 kere bile sorun yaşamadım. Arıza kaydı açtığımda akşamında evime gelip arızayı kontrol ediyorlar. Tavsiye ederim
  • 31-08-2018, 17:26:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Auperonline müşteri desteği konusunda on numara ama hız konusunda aynı şeyi demem zor. Ben hiç memnun değilim. Üstüne ödediğim yüksek fiyatta cabası.
  • 31-08-2018, 17:48:18
    #6
    Site içerisinde oturuyorum. Tüm binalarda fiber alt yapı olduğu için turkcell superonline kullanıyorum. Hız konusunda bir kere bile sorun yaşamadım. Eğer alt yapınız fiberse kullanmanızı öneririm. Diğer türlü TTnet alın daha iyi.
  • 31-08-2018, 19:20:02
    #7
    Görüşlerinizden dolayı teşekkür ederim.