Superonline kullanan arkadaşlar veya eski kullanan arkadaşlar var ise tecrübelerini aktarabilir mi?
Yeni bir fiber alt yapı geldi benim olduğum yere. Santral ile 500 metre var mesafe olarak. Fikirlerinizi açık bi şekilde belirtebilir misiniz?
Superonline Kullanan Var mı? Fikir ve Görüşler.
6
●206
- 31-08-2018, 17:17:17
- 31-08-2018, 17:23:32Oturduğum semtte yeni bir alt yapı ile tamamen bütün binalara fiber getirdiler. Çoğu kullanan komşuya, arkadaşlara sordum. Bir sorun yaşamadıklarını belirttiler.taneryeke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birde forumda kullananlara sorayım dedim
fikrinizi paylaştığınızdan dolayı teşekkür ederim.
- 31-08-2018, 17:24:205 yılı gecti superonline fiber kullanıyorum. 1 kere bile sorun yaşamadım. Arıza kaydı açtığımda akşamında evime gelip arızayı kontrol ediyorlar. Tavsiye ederim