Superonline kullanan arkadaşlar veya eski kullanan arkadaşlar var ise tecrübelerini aktarabilir mi?
Yeni bir fiber alt yapı geldi benim olduğum yere. Santral ile 500 metre var mesafe olarak. Fikirlerinizi açık bi şekilde belirtebilir misiniz?