Arkadaşlar öncelikle herkese kolay gelsin bu konuyu açmaktaki amacım laptop konusunda çok kararsız olmam.
Yaklaşık olarak 6200 Türk Lirasına kadar çıkabilirim üst limit olarak ve gündelik işlerin yanında Adobe'un Photoshop programını kullanacağım bu açıdan yeterli bir bilgisayar olması gerekiyor.
Ek olarak ise tercihim ultrabooklardan yana yani hem kolay taşınabilir hafif olması hem de performansının biraz üst olması.
Şimdiden herkese teşekkürler.
Laptop Önerebilecek Bir Arkadaş Varmı?
5
●124
- 14-08-2018, 10:15:33Şuan için bir süre beklemenizi öneririm fiyatlar cok dalgalı kötü durumda aceleniz yok ise eğer.oezpirinc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2018, 10:18:10Yani hocam üniversite açıldıktan sonra elimde bir cihaz olmalı o yüzden ekim ayının 15'ine kadar bekleyebilirim.blackmamba24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2018, 10:21:27Merhaba, eğer oyun falan oynamayacaksanız kesinlikle MacBook önerebilirim. Ben 2014 ortası MacBook Pro kullanıyorum yazılım + gündelik işlerim için çok verimli bir cihaz. Ayrıca bir çok işim için bende PS CC 2018 kullanıyorum. Hangi büyüklükte projeler yapıyorsunuz PS üzerinden bilmiyorum fakat işinizi göreceğini düşünüyorum. Tabi çok astronomik grafik kartı gerentiren projeler yapıyorsanız onu bilemeyeceğim bu cihazlar işlemci üzerindeki grafik kartını kullanıyor harici olarak yok içerisinde. Bütçenize göre grafik kartlı MacBook'larada bakabilirsiniz. Bilgisayarı yaklaşık 3.5 yıldır kullanıyorum, sarjı çok uzun gidiyor. Taşınılabilirlik ve hafiflik açısından belkide en iyi cihazdır laptoplar arasında. Abartmıyorum bilgisayar 1 yıldır açık neredeyse, sadece ekranı indiriyorum.
Eğer MacBook almaya karar verirseniz ve alırsanız PM atın programları ücretsiz tedarik etmede ve genel kullanım hakkında ipuçlarında yardımcı olurum mutlaka. - 14-08-2018, 10:44:15profad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam Bu konuda da ya Air alacağım ya da biraz daha bekleyip Regular MacBook olarak geçen altın sarısı olan modelden alacağım Air'in grafik sisteminde HD6000 var Intel'in fakat ekrandan kaybediyor oda muhtemelen Regular alacağım ya da 2010 Mid MacBook Pro mevcut şuan ona Ram ve SSD takviyeside yapabilirim fakat işlemcisi eski kalır 1 seneye diye korkuyorum ki eski de zaten muhtemelen biraz biriktirip Regular MacBook alacağım onda da Iris 615 grafik kartı mevcut ki gayet yeterli oda tekrardan teşekkürler