Merhaba, eğer oyun falan oynamayacaksanız kesinlikle MacBook önerebilirim. Ben 2014 ortası MacBook Pro kullanıyorum yazılım + gündelik işlerim için çok verimli bir cihaz. Ayrıca bir çok işim için bende PS CC 2018 kullanıyorum. Hangi büyüklükte projeler yapıyorsunuz PS üzerinden bilmiyorum fakat işinizi göreceğini düşünüyorum. Tabi çok astronomik grafik kartı gerentiren projeler yapıyorsanız onu bilemeyeceğim bu cihazlar işlemci üzerindeki grafik kartını kullanıyor harici olarak yok içerisinde. Bütçenize göre grafik kartlı MacBook'larada bakabilirsiniz. Bilgisayarı yaklaşık 3.5 yıldır kullanıyorum, sarjı çok uzun gidiyor. Taşınılabilirlik ve hafiflik açısından belkide en iyi cihazdır laptoplar arasında. Abartmıyorum bilgisayar 1 yıldır açık neredeyse, sadece ekranı indiriyorum.
Eğer MacBook almaya karar verirseniz ve alırsanız PM atın programları ücretsiz tedarik etmede ve genel kullanım hakkında ipuçlarında yardımcı olurum mutlaka.