• 02-08-2018, 23:38:02
    #10
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir alternatif bulamadım bulsaydım geçip Whatsapp'ı silecektim. Artık toplu mesajlardan,görsellerden sıkıldım.
    Bip, telegram
  • 03-08-2018, 00:52:08
    #11
    PREMIUM SEO
    ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bip, telegram
    Bip'de çok şarjı yiyor diye sildim. Telegramda çok basit diye kullanmadım.
  • 03-08-2018, 01:44:02
    #12
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işletme profiline geçenler için 24 saat ücretsiz kullanım sonrasında ücretli kullanım hedefleniyormuş. gereksiz sunucu yorgunlugunu azaltmak ve paraya para dememk için =)
    adamlar mesajlardan deli gibi veri topluyor bir de mesaj gönderimini paralı mı yapacak?
    sineğin yağını çıkarmak bu olsa gerek


    ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bip, telegram

    telegram candır. ama neden doğru düzgün kimse kullanmıyor anlamıyorum...
  • 03-08-2018, 01:48:27
    #13
    Ücreti en fazla ne kadar olabilirki? yıllık 3-5 lira bişey olur. buda kimseye problem yaratmaz
  • 03-08-2018, 04:43:15
    #14
    50 kuruş bile olsa alternatifleri varken kullanmam.
    Sürekli konuştuğum insanlarida o platforma çekerim.
    Cimrilik vs değil tamamen tepki olarak.
  • 03-08-2018, 07:13:20
    #15
    Whatsapp business api ucretli oluyor. Yani isletmelere ucretli olacak. Fiyatta ulkelere gore 0,5 ile 9 cent arasinda degisecek. Bunun yaninda mesajlari gonderme plani ve gonderim istatistigi gibi ozellikler geliyor.
  • 03-08-2018, 15:00:29
    #16
    yakındır
  • 03-08-2018, 16:43:40
    #17
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir alternatif bulamadım bulsaydım geçip Whatsapp'ı silecektim. Artık toplu mesajlardan,görsellerden sıkıldım.
    Discord iyidir
  • 03-08-2018, 16:45:13
    #18
    3 yıldır bu söylenti var boşş yani
    Ayrıca teknoloji haberleri olmadığı için sürekli bu haber çıkarılır newste