işletme profiline geçenler için 24 saat ücretsiz kullanım sonrasında ücretli kullanım hedefleniyormuş. gereksiz sunucu yorgunlugunu azaltmak ve paraya para dememk için =)
adamlar mesajlardan deli gibi veri topluyor bir de mesaj gönderimini paralı mı yapacak?
sineğin yağını çıkarmak bu olsa gerek
Bip, telegram
telegram candır. ama neden doğru düzgün kimse kullanmıyor anlamıyorum...