• 02-08-2018, 22:49:24
    #1
    Arkadaşlar WhatsApp paralı mı oluyor? Teknoloji sitelerinde söylentiler var. Nedir bu işin aslı?
  • 02-08-2018, 22:50:22
    #2
    işletme profiline geçenler için 24 saat ücretsiz kullanım sonrasında ücretli kullanım hedefleniyormuş. gereksiz sunucu yorgunlugunu azaltmak ve paraya para dememk için =)
  • 02-08-2018, 22:50:40
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    olmaz bence bu kadar bilgi opan bir yerde paralı yapmak resmen intehar ole
  • 02-08-2018, 22:51:48
    #4
    Yıllar önce ios'ta ücretliydi diye hatırlıyorum.
  • 02-08-2018, 23:08:05
    #5
    Ücretli olsada şu haberlerden, dedikodulardan kurtulsak
  • 02-08-2018, 23:14:18
    #6
    PREMIUM SEO
    Güzel bir alternatif bulamadım bulsaydım geçip Whatsapp'ı silecektim. Artık toplu mesajlardan,görsellerden sıkıldım.
  • 02-08-2018, 23:16:19
    #7
    Parası neyse veririk heri
  • 02-08-2018, 23:17:03
    #8
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllar önce ios'ta ücretliydi diye hatırlıyorum.

    aynen öyle 6-7 yıl önce 1 dolar gibi bir rakamdan almıştım
  • 02-08-2018, 23:36:05
    #9
    şahıs kullanıcıları için olmaz zannedersem