Hangi Ön Muhasebe Programını kullanıyorsunuz?
5
●376
- 23-07-2018, 03:47:03Merhaba, bir tanıdığın oto galerisi için ön muhasebe programına ihtiyacımız var, ücretli-ücretsiz önerilerinizi bekliyorum.
- 23-07-2018, 04:12:54Paraşüt ideal olabilir diye düşünüyorum ön muhasebe programı için.
- 23-07-2018, 11:23:12Öneriniz için teşekkür ederim.TolgaKARAHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Fatura ve cari hesap takibine de ihtiyacımız var.Rottmayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özel mesaj gönderdim.ercnakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi versiyon2 yi yazıyoruz.Bizde aylık kullanım yapacağız. Ancak çok ucuz olacak. İsterseniz görüşebiliriz