TolgaKARAHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paraşüt ideal olabilir diye düşünüyorum ön muhasebe programı için.
Öneriniz için teşekkür ederim.



Rottmayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece gelir gider kaydı yapacak iseniz forumdan birine cüzi miktara yazdırabilirsiniz. Çünkü diger türlü aylık ücretli çalışıyor muhasebe programları.
Fatura ve cari hesap takibine de ihtiyacımız var.



ercnakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir müşterimiz bizim yazılımımızı kullanıyor Şimdi versiyon2 yi yazıyoruz.Bizde aylık kullanım yapacağız. Ancak çok ucuz olacak. İsterseniz görüşebiliriz
Özel mesaj gönderdim.