• 05-07-2018, 00:07:29
    #1
    Beyler bir sorum var. Ben 2-3 sene önce money kart almıştım telefon numaramda sistemde kayıtlı ancak şu son izin olaylarına hiç bulaşmadım ve aylardırda migrostan alışveriş yapmadım. İndirim broşürlerine bakıyorum bazı sayfalarda money kartla yapılan alışverişlerde geçerlidir yazarken bazı sayfaların altında money kartı kayıtlı ve bilgiler doğru olmalı diyor. Şimdi ben elimdeki money kartla migrostan money kartla yapılan alışverişlerde geçerlidir yazan ürünleri sorunsuz alabilirmiyim?
  • 05-07-2018, 00:09:53
    #2
    Müşteri hizmetlerini arayın bilgilerinizi düzeltirler.
  • 05-07-2018, 00:26:48
    #3
    islamzeki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri hizmetlerini arayın bilgilerinizi düzeltirler.
    Benim sorduğum bu değilki. Ben önceden kullandığım kartı şuandada izinle falan uğraşmadan kullanabiliyormuyum bunu merak ediyorum. Şimdi kasaya gidince ürünleri kasada bırakıp çıkmayalım.
  • 05-07-2018, 00:47:15
    #4
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim sorduğum bu değilki. Ben önceden kullandığım kartı şuandada izinle falan uğraşmadan kullanabiliyormuyum bunu merak ediyorum. Şimdi kasaya gidince ürünleri kasada bırakıp çıkmayalım.
    Kullanılıyor
  • 05-07-2018, 07:54:34
    #5
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim sorduğum bu değilki. Ben önceden kullandığım kartı şuandada izinle falan uğraşmadan kullanabiliyormuyum bunu merak ediyorum. Şimdi kasaya gidince ürünleri kasada bırakıp çıkmayalım.
    Fiziki olarak kart varsa kullanılıyor. Fiziki kart yok telefon numarası üzerinden yapacaksanız izin şart. Bir sms ile izin veriyorsunuz.
  • 05-07-2018, 09:35:21
    #6
    KAYIT yazıp 7447'ye mesaj atın, sms ile gelen linke tıklayın.
  • 05-07-2018, 12:23:37
    #7
    GZT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KAYIT yazıp 7447'ye mesaj atın, sms ile gelen linke tıklayın.
    Benim sorduğum şey bu değilki. Kart kayıt etmek istesem zaten giderim migrosa ayıla bayıla kayıt ederler. Ben elimdeki kartla bu kayıt mevzularına bulaşmadan reklam smslerine falan izin vermeden eskisi gibi alışveriş yapabilirmiyim ve broşürlerde yazan money kartla geçerli olan sayfalardaki ürünleri alırken sıkıntı çıkarmı bunu merak ediyorum ama 3 farklı sitedede önüne gelen hiç dediklerime bakmadan kayıt yaz şuna gönder, git kasada kaydet vs. diyor.
  • 05-07-2018, 12:34:52
    #8
    kullanılırsınız sıkıntı olmaz kartın elinizde olması yeterli
  • 05-07-2018, 12:44:24
    #9
    bu kadar özgüvensiz olma hocam alışveriş yapmadan kasiyere ver kartı sor aktif mi değil mi diye ?