Benim sorduğum bu değilki. Ben önceden kullandığım kartı şuandada izinle falan uğraşmadan kullanabiliyormuyum bunu merak ediyorum. Şimdi kasaya gidince ürünleri kasada bırakıp çıkmayalım.
Fiziki olarak kart varsa kullanılıyor. Fiziki kart yok telefon numarası üzerinden yapacaksanız izin şart. Bir sms ile izin veriyorsunuz.