• 29-06-2018, 18:55:37
    #19
    MjBolubeyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam fiyatı araba temiz görünüyorsa gayet standart, güzel.<br />
    Ancak D5 motor yanılmıyorsam 2.4 motora sahip yakıt konusunda da 10 litre civarında tüketiyor diye biliyorum.<br />
    Biraz model yükseltip D4 motor olan araçlara bakarsan 2.0 motor ve yakıtta 5 litre seviyelerine indiğini görebilirsin.<br />
    Bu araba yakıt konusunda ve parça tamir usta konusunda seni azıcık zorlayabilir, fiyatı yüksek olmasa da klasman yüksek olduğundan usta 200 istiyorsa aynı işe başka araçlarda senden 500 ister. Volvo S70 vardı oradan biliyorum.
    <br />
    <br />
    Tork ve hp gücü olarak d5 2.4 ler çok farklı d4 den o yüzden tercihim kardeş saol öneri için
  • 29-06-2018, 19:01:15
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Volvo için her zaman derim duvara çarparsan arabayı geri al tamponun tozunu sil duvar içinde usta çağır Ama kasa tipi ve üst kasalarının çıkmasıyla eski kasalarına rağbet bitti xc60 yerine v40 bakabilirsiniz aslında modern çizgilere sahip yada subaru levorgda bu fiyat bandında ve hoş bir araç değerlendirmelisiniz bence hocam
  • 30-06-2018, 01:38:30
    #21
    Hocam araç sağlam ancak hem 8. yılına girmesi hem de 120 bin olması normal değil. Üstelik araç 160 bin kilometrede. Bu aracı senin 200 binin üzerine çıkaracağını düşünürsek, satman çok zorlaşacak.

    120 bine dizel sıfır pek çok araç var, zevk sizin ama kesinlikle bir kez daha düşünün.
  • 30-06-2018, 01:54:51
    #22
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.

    Hayırlısıyla bi araç almayı düşünüyorum pazarlık ettim bi araca aramızda bu aracı bilen biri vardır umuduyla yazayım istedim.

    Araç 160 binde 2011 model hasar kaydı yok 1 parça arka sol tampon yüzeysel boyalıymış fiyat 120 bine anlaştık

    Sizce fiyat vs nasıl alınırmı bu fiyata ve kranik bi arızası varmı bu araçları bilginiz varsa.

    D5 modeli arkadaşlar

    Çok teşekkürler Şimdiden
    Türkiye'de ne kadar tutulmamış bir araç olsa da volvo her modeli güzeldir. Volvo S40 kullanıcısıyım. Araçlar çok sağlam. Devamlı iş için yol yaptığımdan kilometre 305.000 oldu. Aracın bakımını düzenli yaptırdığın zaman seni yarı yolda bırakacak araç değildir.

    Hem kasa sağlamlığı hem sürüş sağlamlığı açısından sizi fazlasıyla tatmin edecektir. Otobanda gaza yüklenince direksiyon sertleşmesi ve yol tutuşundan ne demek istediğimi anlayacaksınız. Mühendislikleri diğer araçlara göre çok farklı.

    Allah kaza bela vermesin.
  • 30-06-2018, 06:37:26
    #23
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam araç sağlam ancak hem 8. yılına girmesi hem de 120 bin olması normal değil. Üstelik araç 160 bin kilometrede. Bu aracı senin 200 binin üzerine çıkaracağını düşünürsek, satman çok zorlaşacak.<br />
    <br />
    120 bine dizel sıfır pek çok araç var, zevk sizin ama kesinlikle bir kez daha düşünün.
    <br />
    <br />

    Kardeş doğrusunda 120 bine 0 araba var ama bunun 0 larıda 450 500 milyar



    ondercemal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de ne kadar tutulmamış bir araç olsa da volvo her modeli güzeldir. Volvo S40 kullanıcısıyım. Araçlar çok sağlam. Devamlı iş için yol yaptığımdan kilometre 305.000 oldu. Aracın bakımını düzenli yaptırdığın zaman seni yarı yolda bırakacak araç değildir. <br />
    <br />
    Hem kasa sağlamlığı hem sürüş sağlamlığı açısından sizi fazlasıyla tatmin edecektir. Otobanda gaza yüklenince direksiyon sertleşmesi ve yol tutuşundan ne demek istediğimi anlayacaksınız. Mühendislikleri diğer araçlara göre çok farklı. <br />
    <br />
    Allah kaza bela vermesin.
    <br />
    <br />
    Amin
  • 17-07-2020, 12:10:34
    #24
    Hocam konuyu hortlatıyorum ama aracı aldınız mı, araçla ilgili deneyim ve tavsiyelerinizi yazar mısınız aldıysanız Misafir;