Hocam araç sağlam ancak hem 8. yılına girmesi hem de 120 bin olması normal değil. Üstelik araç 160 bin kilometrede. Bu aracı senin 200 binin üzerine çıkaracağını düşünürsek, satman çok zorlaşacak.<br />
<br />
120 bine dizel sıfır pek çok araç var, zevk sizin ama kesinlikle bir kez daha düşünün.
<br />
<br />
Kardeş doğrusunda 120 bine 0 araba var ama bunun 0 larıda 450 500 milyar
Türkiye'de ne kadar tutulmamış bir araç olsa da volvo her modeli güzeldir. Volvo S40 kullanıcısıyım. Araçlar çok sağlam. Devamlı iş için yol yaptığımdan kilometre 305.000 oldu. Aracın bakımını düzenli yaptırdığın zaman seni yarı yolda bırakacak araç değildir. <br />
<br />
Hem kasa sağlamlığı hem sürüş sağlamlığı açısından sizi fazlasıyla tatmin edecektir. Otobanda gaza yüklenince direksiyon sertleşmesi ve yol tutuşundan ne demek istediğimi anlayacaksınız. Mühendislikleri diğer araçlara göre çok farklı. <br />
<br />
Allah kaza bela vermesin.
<br />
<br />
Amin