• 10-06-2018, 17:59:21
    #1
    Merhaba arkadaşlar
    Vallahi çok aklıma takıldı Ben aylar önce açtığım konuma bile, son ben yorum attığım için tekrar yorum atamıyorum. Atılıyor fakat son yoruma birleşiyor.

    Ama bazıları konularına güncel güncel yazıp duruyor nasıl oluyor bu
  • 10-06-2018, 18:04:51
    #2
    Botman, Codemaster
    Bölümden bölüme değişiyor ve belli bir süresi var sanırım. Zaten güncellemek amacıyla konuya yorum yapmak flooda giriyor bildiğim kadarıyla.
  • 10-06-2018, 18:08:02
    #3
    eski temaya dön yorum at, sonra tekrar yeni temaya dön
  • 10-06-2018, 18:11:02
    #4
    ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eski temaya dön yorum at, sonra tekrar yeni temaya dön
    her sistemde hata vardır olayına R10 örneği vermek gibi olmuş biraz
  • 10-06-2018, 19:07:29
    #5
    bendede oluyor bazen
  • 10-06-2018, 19:43:49
    #6
    ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eski temaya dön yorum at, sonra tekrar yeni temaya dön
    benim otomatik olarak eski temaya gecti. suan yeni tema aktif mi bende herkeste gecti saniyorum
  • 10-06-2018, 19:47:09
    #7
    mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim otomatik olarak eski temaya gecti. suan yeni tema aktif mi bende herkeste gecti saniyorum
    bende hep yeni tema aktifti.
  • 10-06-2018, 19:52:11
    #8
    ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende hep yeni tema aktifti.
    valla sanırım tema değiştirilmiyor bulamadım öyle bir seçenek
  • 10-06-2018, 20:45:01
    #9
    mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla sanırım tema değiştirilmiyor bulamadım öyle bir seçenek
    https://www.r10.net/profil/seceneklerim/

    en aşağıda hocam tema ayarları.