Konu
R10'da Yorum Mantığı
10-06-2018, 18:04:51
#2
Helix
Botman, Codemaster
Bölümden bölüme değişiyor ve belli bir süresi var sanırım. Zaten güncellemek amacıyla konuya yorum yapmak flooda giriyor bildiğim kadarıyla.