• 22-05-2018, 00:59:56
    #10
    Gold üye
    [QUOTE=SyLvesTR94;1073501570]Bencede iyi pumplandı. Şişmişken piyasaya yeni giriş yapılmasını tavsiye edilmez. Öngörüm 4.20 / 4.24 cıvarlarına kadar düşecek. O zaman giriş yapın piyasaya bodoslama dalmak direk zarar demektir dimi sanalcuzdan hocam?

    3.85 den beri yükselecek diyorum çevreme ilk hedef 4.20 demistim 4.20 oldu düzeltme gelebilir dedim ben sattım 4.24 falan oldu oradan 4.05 e düstü bir daha aldım hedef 4.40 dedim 4.41 de sattım 4.46 oldu oradan bi saldı 4.22 gördüm bi daha aldım hedef 4.50 gecemeyebilir dedim 4.49 da sattım 4.50 oldu oradan 4.40 a düstü, baktım düsüs sınırlı kaldı 4.45 dan geri aldım simdi elimde tutuyorum 4.70 bekliyorum bakalım.

    Şimdi söyle söyleyeyim hiç bir ekonomik enstrüman sonsuz süreli artmaz ya da düşmez. 3.95 civarından 1.5 ay gibi bir süreçte 4.60 olduk bunun düzeltmesi gelecektir artık gelmeli de, sırf o yüzden düşüş öngörüyorum o düzeltmeyi de yayı germek gibi düşünün, daha ileri atmak için bu şart. Bu doların duracağını düşünmüyorum çünkü yaklaşık 7 yıldır bu işle ugrasıyorum Foreks le başladım. Bir para birimimin değer kazanması yüksek faiz, düzgün ekonomik veriler, işsizlik verisinde azalma, tarım dışı istihdam gibi konularla alakalı bunlara baktığımızda bizde hiç biri olumlu gitmiyor. TL nin değer kazanması bence zor.
  • 22-05-2018, 01:04:55
    #11
    BLG
    Üyeliği durduruldu
    [QUOTE=sanalcuzdan;1073501605]
    SyLvesTR94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bencede iyi pumplandı. Şişmişken piyasaya yeni giriş yapılmasını tavsiye edilmez. Öngörüm 4.20 / 4.24 cıvarlarına kadar düşecek. O zaman giriş yapın piyasaya bodoslama dalmak direk zarar demektir dimi sanalcuzdan hocam?

    3.85 den beri yükselecek diyorum çevreme ilk hedef 4.20 demistim 4.20 oldu düzeltme gelebilir dedim ben sattım 4.24 falan oldu oradan 4.05 e düstü bir daha aldım hedef 4.40 dedim 4.41 de sattım 4.46 oldu oradan bi saldı 4.22 gördüm bi daha aldım hedef 4.50 gecemeyebilir dedim 4.49 da sattım 4.50 oldu oradan 4.40 a düstü, baktım düsüs sınırlı kaldı 4.45 dan geri aldım simdi elimde tutuyorum 4.70 bekliyorum bakalım.

    Şimdi söyle söyleyeyim hiç bir ekonomik enstrüman sonsuz süreli artmaz ya da düşmez. 3.95 civarından 1.5 ay gibi bir süreçte 4.60 olduk bunun düzeltmesi gelecektir artık gelmeli de, sırf o yüzden düşüş öngörüyorum o düzeltmeyi de yayı germek gibi düşünün, daha ileri atmak için bu şart. Bu doların duracağını düşünmüyorum çünkü yaklaşık 7 yıldır bu işle ugrasıyorum Foreks le başladım. Bir para birimimin değer kazanması yüksek faiz, düzgün ekonomik veriler, işsizlik verisinde azalma, tarım dışı istihdam gibi konularla alakalı bunlara baktığımızda bizde hiç biri olumlu gitmiyor. TL nin değer kazanması bence zor.
    Alış satışı hangi platformda yapıyorsunuz?
  • 22-05-2018, 01:06:44
    #12
    Gold üye
    [QUOTE=BLG;1073501629]
    sanalcuzdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alış satışı hangi platformda yapıyorsunuz?
    enpara kullanıyorum su aralar. foreks dönemi destekfx kullanıyordum ondan önce de gcm foreks suan destek kapandı sanıyorum.
  • 22-05-2018, 01:42:59
    #13
    forex e bulaşmayın 50 bin ₺ altı hesap açılmıyor ve biraz tehlike. dolar vadeli viop ile işlem yapabilirsiniz.
  • 22-05-2018, 03:31:16
    #14
    🇺🇸 ABD Şirketini Kur💰
    aslanbey34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forex e bulaşmayın 50 bin ₺ altı hesap açılmıyor ve biraz tehlike. dolar vadeli viop ile işlem yapabilirsiniz.
    Artık 100 tl ile geri alma başladılar. Piyasaya para girişi lazım. Taze kan arıyorlar ama yinede Forex no i iigg

    Mi Note 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 22-05-2018, 09:52:23
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Türkiye Finans.

    Fx Target....