• 14-05-2018, 16:57:44
    #1
    Merhaba,

    Aşağıdaki kan tahlillerim sonucu ishale bağlı enfeksiyon tanısı konuldu, çok kötü ağrılarım var eklem ve kaslarda başka bir gözünde yorumu iyi olabilir diye düşündüm. Fibromiyalji belirtileri de gösteriyorum.

    https://prnt.sc/jhpkb3
    https://prnt.sc/jhpml4
  • 14-05-2018, 17:01:18
    #2
    Geçmiş olsun. İnternetten sonuçlara baktığınızda hep en kötüsüne odaklanabiliyorsunuz. Doktor en iyisini bilir. Doktorunuza hatta ikinci bir doktora danışarak farklı fikirler almanız daha doğru gibi.
  • 14-05-2018, 17:02:36
    #3
    Nötrofili parçalı ağırlıklı artış var. Buna bağlı bakteriyel enfeksiyon olabilir denilmiştir.
  • 14-05-2018, 17:16:04
    #4
    vucudunda enfeksiyon var arkadaşım ayrıca karaciğer enzimlerinden olan alt değerinde yuksek bu demek oluyorki karaciğerin falz açlışıyor yani vucudun yoğun bir şekilde antikor üretiyor, WBC ye bakınca yeni başlamış bir enfeksiyon, fakat neu değerin yani norofil değerin çok yuksek, idrar tahlili de yapmışlardır ona da bakmak lazım,
  • 14-05-2018, 17:22:45
    #5
    bagimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vucudunda enfeksiyon var arkadaşım ayrıca karaciğer enzimlerinden olan alt değerinde yuksek bu demek oluyorki karaciğerin falz açlışıyor yani vucudun yoğun bir şekilde antikor üretiyor, WBC ye bakınca yeni başlamış bir enfeksiyon, fakat neu değerin yani norofil değerin çok yuksek, idrar tahlili de yapmışlardır ona da bakmak lazım,
    idrar yapmadilar hocam.

    tüm cevaplar icin teşekkur ederim