Geçmiş olsun. İnternetten sonuçlara baktığınızda hep en kötüsüne odaklanabiliyorsunuz. Doktor en iyisini bilir. Doktorunuza hatta ikinci bir doktora danışarak farklı fikirler almanız daha doğru gibi.