• 05-04-2018, 23:21:39
    #10
    GitarSolo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    B ehliyetle motor kullanılıyormuymuş? valla bende alırım ozaman
    50 cc sınırına kadar

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



    Tatarstan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütçe sıkıntısı yoksa.
    Fiyat nedir ki siz kullandınız mı

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 05-04-2018, 23:25:38
    #11
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 cc sınırına kadar

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



    Fiyat nedir ki siz kullandınız mı

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    4 binden başlar temizi kullandım yakıtı düşüktür bakımlarını yaparsanız yolda bırakmaz
  • 05-04-2018, 23:28:02
    #12
    Tatarstan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 binden başlar temizi kullandım yakıtı düşüktür bakımlarını yaparsanız yolda bırakmaz
    fiyatlar çok zamlanmış zamanında almadık A2 ehliyetini şimdi çekiyoruz cefasını



    kuba r9 var arkadaşlar bunada bir bakın