Tatarstan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 binden başlar temizi kullandım yakıtı düşüktür bakımlarını yaparsanız yolda bırakmaz
fiyatlar çok zamlanmış zamanında almadık A2 ehliyetini şimdi çekiyoruz cefasını



kuba r9 var arkadaşlar bunada bir bakın