• 20-03-2018, 00:15:53
    #1
    Merhabalar
    Geçen ay arkadaşlarla beraber aile premiumu kurduk.
    Bu ay hepsine birer mail gitti önce. Aynı yerde oturdugumuza dair tekrar kanıt istediler posta kodlarını yazdılar gönderdiler.
    Bugun bana mail geldi ödeme alamadım, ilerleyen günlerde tekrar deneyeceğiz diye.
    Arkadaşım mesaj attı "*** olum paranı vercez al gruba " diye.. Ben atmadım, spotify alayını sallamış gruptan.
    Birine deneme amaçlı tekrar davet attım. Davet gitti fakat formu doldurduktan sonra "Bu aile planına katılamadın" diye uyarı vermiş.
    Bu neden dolayı olur. Şimdi ben 1 aylı kdaha para veririm, onları gruba alamazsam kotu olur
  • 20-03-2018, 00:22:26
    #2
    Aynı şekilde bizim gruptaki üyelere de mail geldi. Posta kodu girmemizi istedi Spotify. Tüm üyeler aynı kodu girdik şuan sorunsuz kullanıyoruz. (İşlemi bugün öğlen yaptık)
  • 20-03-2018, 00:23:31
    #3
    biz uzun süredir kullanıyoruz. neredeyse herkes farklı şehirde. Ama adrese ben ödeme yaptığım için benim yasadıgım yeri yazdık hepimiz. Belki bundan kaynaklı olabilir.
  • 20-03-2018, 00:45:08
    #4
    Aynı maille daha önceden başka aile planında olan varsa sorun olabiliyor, farklı (0) mail açsanız oluştururken iyi edersiniz.
  • 20-03-2018, 15:57:22
    #5
    Biz de girdik posta kodunu ama işte attı hepsini. Şuan ödemeyi yaparsam tekrar alamam belki diye korkuyorum onları.
    Aynı adresleri yazdık bizde.
    Farklı ailede olan bendim. Ama yeni aile açarken tekrar adres formu doldurtuyor.
  • 20-03-2018, 16:03:42
    #6
    biz de atıldık gruptan ama yeni maille üye olup premium aile paketi aldık
  • 20-03-2018, 16:04:42
    #7
    Bloglava adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz de atıldık gruptan ama yeni maille üye olup premium aile paketi aldık
    Hepiniz mi yeniden üyelik açtınız?
  • 20-03-2018, 16:32:12
    #8
    Spotify ne olaki arkadaşlar? ne işe yarıyor bu meret? dün bir arkadaş ücretsiz premium üyeli kverdi ama nerde kulancam onu bile bilmiyorum