Merhabalar
Geçen ay arkadaşlarla beraber aile premiumu kurduk.
Bu ay hepsine birer mail gitti önce. Aynı yerde oturdugumuza dair tekrar kanıt istediler posta kodlarını yazdılar gönderdiler.
Bugun bana mail geldi ödeme alamadım, ilerleyen günlerde tekrar deneyeceğiz diye.
Arkadaşım mesaj attı "*** olum paranı vercez al gruba " diye.. Ben atmadım, spotify alayını sallamış gruptan.
Birine deneme amaçlı tekrar davet attım. Davet gitti fakat formu doldurduktan sonra "Bu aile planına katılamadın" diye uyarı vermiş.
Bu neden dolayı olur. Şimdi ben 1 aylı kdaha para veririm, onları gruba alamazsam kotu olur