• 03-03-2018, 17:55:44
    #1
    Merhabalar r10 ahalisi, 10.sınıfa gitmekteyim... Edebiyat dersi için 5 dakkada tahtada bir konuyu anlatmam gerek. Eğlenceli, ilginç, video bulamileceğim konu önerisi istiyorum sizlerden.
  • 03-03-2018, 18:02:28
    #2
    10. sınıfta edebiyatta hangi dönemi işliyorsunuz ?
  • 03-03-2018, 18:06:56
    #3
    denizbabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10. sınıfta edebiyatta hangi dönemi işliyorsunuz ?
    Konu özgürlüğümüz var herhangi bir konu olabilir. Sorunuza gelirsek; servet-i funün ve tanzimat
  • 03-03-2018, 18:15:38
    #4
    Okullarda bizlere maalesef sadece yazar ve şairlerin eserleri ezberletilip geçiliyor. Yazarları ve şairlerin yaşamları hakkında pek bilgimiz olmuyor. Sunumunda yazar ve şairlerin bilinmeyen yönlerini anlatabilirsin. Mesela Tanzimat Dönemi yazarlarından da olan Namık Kemal şiir yazacağı zaman kağıt bulamadığı zaman şiirini gömleğinin kollarına yazıyormuş.
  • 03-03-2018, 18:17:00
    #5
    denizbabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okullarda bizlere maalesef sadece yazar ve şairlerin eserleri ezberletilip geçiliyor. Yazarları ve şairlerin yaşamları hakkında pek bilgimiz olmuyor. Sunumunda yazar ve şairlerin bilinmeyen yönlerini anlatabilirsin. Mesela Tanzimat Dönemi yazarlarından da olan Namık Kemal şiir yazacağı zaman kağıt bulamadığı zaman şiirini gömleğinin kollarına yazıyormuş.
    Güzel fikir hem edebiyat ile ilgili olduğundan hocanın gözünde kalitesi artar hem sınıf arkadaşlarımın ilgisini çeker. Listeme ekliyorum.