denizbabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10. sınıfta edebiyatta hangi dönemi işliyorsunuz ?
Konu özgürlüğümüz var herhangi bir konu olabilir. Sorunuza gelirsek; servet-i funün ve tanzimat