• 21-02-2018, 19:02:38
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Evimin yakınında seat toledo bir araba var. Yıllardır ne zaman o yoldan geçsem dikkatimi çeker. Araba 1 kere olsun dahi yer değiştirilmedi artık unutuldu mu araba sahibi öldü mü nedir bilmiyorum. Tekerlekler patlak ve araç artık paslanmaya başlamış merak ediyorum bu arabalar için yapılan bir işlem var mı?
  • 21-02-2018, 19:04:43
    #2
    ilk sen gördüysen senindir araba hayırlı olsun.
  • 21-02-2018, 19:12:07
    #3
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk sen gördüysen senindir araba hayırlı olsun.
    Acaba arabanın plası varmı bunu bilmek lazım önce, varsa o zaman dediğin olmaz işte
  • 21-02-2018, 19:27:05
    #4
    Vallahi yerindr olsam sahibini bulur satın alırım
  • 22-02-2018, 15:50:45
    #5
    Belediye zabıta ekiplerine haber verirseniz kaldırırlar.
  • 22-02-2018, 17:08:05
    #6
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Benim sokakta da var.İlk okul arkadaşımın babasının.. Araç Modeli Tofaş Kartal... 1992 ve Beyaz.. Araba hep evlerinin önünde duruyor. Sdece yol asfaltlanırken ileri geri yapılıyor. Lastikler patlak..
    1996'dan beri bu mahalledeyim Ozamandan beri yatıyor araba belki de trafige çıkışı olan 1992 yılından beridir böyledir sanırım.