Benim sokakta da var.İlk okul arkadaşımın babasının.. Araç Modeli Tofaş Kartal... 1992 ve Beyaz.. Araba hep evlerinin önünde duruyor. Sdece yol asfaltlanırken ileri geri yapılıyor. Lastikler patlak..
1996'dan beri bu mahalledeyim Ozamandan beri yatıyor araba

belki de trafige çıkışı olan 1992 yılından beridir böyledir sanırım.