Arkadaşlar merhabalar,
Bu konuda bilgisi olan var mı? Kullanan arkadaşlar yorum yapabilirler mi?
Detay Maxinet hakkında bilgisi olan var mı?
9
●1.943
- 11-02-2018, 12:47:21Merhaba,
Ben haziran ayından beri kullanıyorum paketlerim var ve güzel kazançlar yapıyorum. Yardımcı olabilirim her konuda.
Skype: emregencturk yada pm atabilirsiniz. - 11-02-2018, 12:49:17Çiftlik bank vol. 2. Bulaşmayı düşünüyorsanız sakın ha. Kazanç vaadiyle hiçbir numarası olmayan üç kuruşluk bilgisayarı ve yine bir numarası olmayan yazılımlarını binlerce liraya satıp millete kazanç sağlayacaklarını iddia ediyorlar. Gelir dağıtıyorlarsa bile bunu ponzi şemasının nimetleri sayesinde yapıyorlar. Buna da bir soruşturma gelmesi yakındır.CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2018, 12:49:47Hocam ben Network sistemlerinin alayına karşı önyargılıyım ve girmem. Konuyu açma maksadım ağabeyime değmiş arkadaşları, buradan canı yananlar yazsın da ben de ağabeyimi kurtarayım derdindeyim.Reasontr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2018, 12:49:59kızmayın ama bu açılan bilmem kaçıncı konu oldu!CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forumda arama yaparsanız bundan önce açılmış bilmem kaçıncı konu ve yorumları bulabilirsiniz - 11-02-2018, 12:50:26Aynen hocam ben de böyle düşünmekteyim.ce7in adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler yorumunuz için.Kizilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 11-02-2018, 13:02:37CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleNe bu çakallar biter ne de üç kuruş kazanç için eşini, dostunu, akrabasını bu çakalların tuzağına çekmeye çalışanlar. Şu anda az çok kazanç elde edenler var. Bu bir süre daha devam edebilir çünkü taşıma su değirmeni şimdilik döndürmeye yetiyor. Bir yerden sonra yetmeyecek ya da sağlam bir soruşturma yiyecek. Her halükârda sonuç hüsran olacak. Abinize de benden bir tavsiye; o arkadaşıyla ilişkisini gözden geçirsin. Üç kuruş için arkadaşını böyle bir tezgâha çekmeye çalışan insanla arkadaşlık yapmak akıl kârı değil.CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<konu dışı>
Bu tarz işlere giren insanların beyinlerini yıkayıp gözlerini kör ediyorlar sanırım. Öz annesini bile bu tezgâha ortak etmeye çalışan adam gördüm. Adam dediysem de lâfın gelişi. Nasıl oluyor da üç kuruş için annesini bile kandıracak duruma geliyor insanlar aklım almıyor. Belki de beyinlerini yıkadıkları falan yoktur. Sadece içlerindeki gerçek kişiyi dışarıya çıkarıyorlardır. Bu da bir ihtimâl.
</konu dışı> - 11-02-2018, 13:05:43Çiftlikbank mağduru insanlar nerde hocam.ce7in adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2018, 13:14:29Son para çekme limitlerinden sonra kredi çekip bu sisteme yatırıp da aylık ödemeleri para çekme limitinin üzerinde olanların isyanlarını görmediniz sanırım. Şu an para çekme limiti gibi bir uygulama ile çöküşü ertelemeye çalışıyorlar. Yakın zaman sonra görürüz hep birlikte daha büyük isyânları, kendini yakan mağdurları.Glare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakın bu da yatırım yaptıkları şirket tarafından reel yatırım vaadiyle kandırılan mağdurların videosu: http://alkislarlayasiyorum.com/iceri...-yalan-cikmasi
Denk geldiniz mi bilmiyorum; yukarıdaki videoda yer alan tesis Türkiye'nin en büyük sağım çiftliği olacaktı. Şaşalı bir temel atma töreni hazırlayıp millete gövde gösterisi yapmışlardı. Sonucu videoda görebilirsiniz. Bu videoyu çekenler şimdilik pre-mağdur. Yani henüz mağduriyetleri tamamlanmamış. Eee bu işler öyle birden olmaz. Yakında asıl mağduriyetleri hep beraber göreceğiz.
Videonun altındaki bir yorum efsane:
"Adamlar sağım işinde başarılılar haklarını yememek lazım."