Merhaba arkadaşlar Adsense ülkemizde oldukça yerlere düşmesinden dolayı artık yabancı site açmayı düşünüyorum. Sizce almanca mı ingilizcemi site yapsam. bu konuda sorularım şuanlardır.
1- %100 Türkçe içerik üretek translate kullansam nasıl olur ?
2- Hosting ve Domaini Yurt Dışındanmı almam gerekir ?
3- Türkiye'de Kullandığım Adsenseyi o sitede kullanırsam herhangi bir sorun olurmu?
Konu ile ilgili önerilerinizi beklemekteyim. Saygılarımla.
Almanca Sitemi ? İngilizce Sitemi?
9
●545
- 28-01-2018, 09:23:15
- 28-01-2018, 09:55:37Bende bugun ilk ingilizce bi kategori belirleyip adım attım.
Bakalım neler olacak merak ediyorum. - 28-01-2018, 11:03:01Hakkınızda hayırlısı olsun hocam umarım emeğinizi karşılığını fazlası ile alırsınız.AliCanCekmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pardon neresinde bir hatamız olmuş göremedim lütfen belirtirmisiniz. Hatamızı düzeltmemiz gerekir. Teşekkür ederim.ustatca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam bilgilendirme için. Peki diğer sorularım hakkında bilginiz varsa yardımcı olabilirmisiniz.bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-01-2018, 11:24:34Önerim translate değil prof hizmet almanız. Google translate konuları ve spinlenmiş makaleleri algılıyor
- 28-01-2018, 11:32:33Teşekkür ederim hocam.bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam.AliCanCekmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-02-2018, 10:47:15Almanca sitemi ? İngilizce sitemi ? -> Almanca site mi ? İngilizce site mi ?StyLechiLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dipnot : Soru cümlelerinde -mi, -miydi, -midir vb. ifadeler kendinden önce gelen isimlerden ya da fiillerden ayrı yazılır.