Merhaba arkadaşlar Adsense ülkemizde oldukça yerlere düşmesinden dolayı artık yabancı site açmayı düşünüyorum. Sizce almanca mı ingilizcemi site yapsam. bu konuda sorularım şuanlardır.
1- %100 Türkçe içerik üretek translate kullansam nasıl olur ?
2- Hosting ve Domaini Yurt Dışındanmı almam gerekir ?
3- Türkiye'de Kullandığım Adsenseyi o sitede kullanırsam herhangi bir sorun olurmu?
Konu ile ilgili önerilerinizi beklemekteyim. Saygılarımla.