• 16-01-2018, 23:20:53
    #1
    konu çözüme kavuştu. ilgilenen herkese teşekkürler.
  • 16-01-2018, 23:23:57
    #2
    Gold üye
    PM gönderdim.
  • 16-01-2018, 23:29:02
    #3
    @newpage;
  • 16-01-2018, 23:29:17
    #4
    Antepdeyim ve 250 göndermenize gerek yok
    505 991 48 80 buyrun yazın
  • 16-01-2018, 23:34:41
    #5
    SEO & PR 5421044962
    E devlet üzerinden alınması gerekli öyle hatırlıyorum ben araştırın isterseniz.
  • 16-01-2018, 23:36:46
    #6
    PREMIUM SEO
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E devlet üzerinden alınması gerekli öyle hatırlıyorum ben araştırın isterseniz.
    Öğrenci belgesi veriliyor sadece. Transkript ıslak imzalı olmalı bunu da sadece öğrenci işleri veriyor.
  • 17-01-2018, 00:15:00
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bugün yola çıktım Gaziantep tarafındaydım keşke konuyu erken açsaydınız
  • 17-01-2018, 00:34:20
    #8
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E devlet üzerinden alınması gerekli öyle hatırlıyorum ben araştırın isterseniz.
    Hocam e-devlet üzerinden baktım ama yalnızca mezuniyet belgesi alınabiliyor. O da transkript yerine geçmiyor.

    HAZARFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün yola çıktım Gaziantep tarafındaydım keşke konuyu erken açsaydınız
    keşke hocam kısmet artık çok sağolun.



    arkadaşlar ilginiz için çok teşekkür ederim geri dönüş sağlandı. inşallah sorunu r10 ailesi sayesinde çözebilirim.