Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E devlet üzerinden alınması gerekli öyle hatırlıyorum ben araştırın isterseniz.
Öğrenci belgesi veriliyor sadece. Transkript ıslak imzalı olmalı bunu da sadece öğrenci işleri veriyor.