E devlet üzerinden alınması gerekli öyle hatırlıyorum ben araştırın isterseniz.
Hocam e-devlet üzerinden baktım ama yalnızca mezuniyet belgesi alınabiliyor. O da transkript yerine geçmiyor.
Bugün yola çıktım Gaziantep tarafındaydım keşke konuyu erken açsaydınız
keşke hocam kısmet artık çok sağolun.
arkadaşlar ilginiz için çok teşekkür ederim geri dönüş sağlandı. inşallah sorunu r10 ailesi sayesinde çözebilirim.