Merhabalar, az önce profilime girmeye çalışırken database hatası aldım genel bir sıkıntı var sanırım.
Database Error Database error
The Google Fan Webmaster Forum database has encountered a problem.
Please try the following:
Load the page again by clicking the Refresh button in your web browser.
Open the www.r10.net home page, then try to open another page.
Click the Back button to try another link.
The www.r10.net forum technical staff have been notified of the error, though you may contact them if the problem persists.
We apologise for any inconvenience.
Bu şekilde hata vermekte.
@Coskun;
r10'da Profilime Erişim Sağlayamıyorum. ( Database Hatası )
7
●557
- 08-01-2018, 00:41:39R10 Default teması mobil uyumlu değil yanlız, zor oluyor kullanımı.Pipocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
