Pipocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorunu az önce ben de yaşadım.
Geçici çözüm;
Forum Temasını "R10 Modern" den
R10 Default`a çevirin profilinize girebiliyorsunuz.
R10 Default teması mobil uyumlu değil yanlız, zor oluyor kullanımı.